Monday 8 April 2013

List of French erotic pulp novels from 'La Caresse' painting.


Words in French as they appear in the painting >>>>

la nuit des temps
le grand secret
la confusion des sentiments
les fleurs du mal
la voyageuse de nuit
la belle vie
les crimes de l'amour
deux nuits d'exces
les belles endormies
delices interdites
le jardin parfume
les petits oiseaux
seduction en ligne
ou me baise longtemps
desir brulant
tristesse et beaute
les tresors de la tentation
je veux te voir nu
on ne badine pas avec l'amour
le jeu de l'amour et du hasard
chansons pour elle
la brulure de la neige
la philosophie dans le boudoir
l'art de la fesse
eloge de la fessee
mange moi
la pluie ne change rien au desir
la caress du fouet
la maison des plaisirs defendus
j'etais soumis a ma bonne
fous d'amour
ma vie secrete
les interdits
francoise maitresse
le tout de mon cru
dans ma chambre
passion erotique des etoffes chez la femme
les vies de loulou
l'ete des jeunes filles
l'amour l'amour toujours
le parfum
je l'aimais
je voudrais que quelqu'un m'attende
et si c'etait vrai
le poison écarlate
la chasseresse
vous m'adorez ne dites pas le contraire
juste un baiser
cheri

...and in English >>>>

night time
the great secret
the confusion of feelings
the flowers of evil
the traveler by night
the good life
crimes of love
two nights of excess
the sleeping beauties
forbidden delights
scented garden
the birds
seduction online
or fuck me long
burning desire
beauty and sadness
the treasures of temptation
I want to see you naked
we do not trifle with love
the game of love and chance
songs for her
burn the snow
philosophy in the boudoir
the art of ass
praise of spanking
eat me
Rain does not change the desire
the caress of the whip
the house of forbidden pleasures
I was subjected to my good
madly in love
my secret life
prohibitions
maitresse francoise
all of my own
in my room
erotic passion fabrics for women
the lives of loulou
the summer girls
love love always
perfume
I loved
I would like someone waiting for me
and if it was true
scarlet poison
huntress
you love me do not say otherwise
just a kiss
Cheri

No comments:

Post a Comment